Utolsó kommentek

  • deadlock: olyan, mintha aggódnál. (2011.05.03. 09:30) Ezt még ide.....emlékeztet valakire? :)
  • Müller őrmester: Én a Patásban nem látok semmilyen diktátori hajlamot. Csak úgy mondom. (2011.04.30. 08:32) Ezt még ide.....emlékeztet valakire? :)
  • deadlock: simán. hajrá! (2011.04.19. 15:03) Csak tudnám....
  • Nina Skye: @LadyCarambole: szia Karcsika:) neked is kell? BUEK, hivtalak am nem irja kia szupermobilod? akko... (2011.01.03. 20:27) Boldog nevnapot nekem:D
  • LadyCarambole: Vaztakurva, anyu irigy mája vagyok, de azért mostanság ne vedd fel! :)) (2011.01.03. 20:12) Boldog nevnapot nekem:D
  • Nina Skye: @Dreistein: nem kell sok hely hozza, de inkabb vedd meg -olcsobb es kevesebb fejfajas, mondjuk en ... (2010.12.11. 12:03) Nekrolog...
  • Dreistein: @Nina Skye: eccer majd ráutaló magatartást fogok tanúsítani, miszerint érdekelne a tökmagolaj rec... (2010.12.10. 20:39) Nekrolog...
  • csillagkúll: @Nina Skye: hiányoztam ?pedig nem mentem sehová (2010.12.08. 11:33) Azt almodtam...
  • Nina Skye: @zsanett- a csillagkútról: hianyoztal :D (2010.12.07. 15:10) Azt almodtam...
  • csillagkúll: az uram nem egy álomfejtő de abban bizonyos hogy te szeretsz dulakodni és herótod van a kopasz far... (2010.12.07. 12:29) Azt almodtam...
  • Nina Skye: @zsanett- a csillagkútról: nem jarok miniben, az olyan prolis (2010.12.06. 07:29) Boldog nevnapot nekem:D
  • csillagkúll: @Nina Skye: tök csúcs látvány lehetsz főleg a miniben nyomod (2010.12.03. 11:34) Boldog nevnapot nekem:D
  • Nina Skye: @zsanett- a csillagkútról: de , es 14 centis sarkakon billegek:D (2010.12.03. 09:06) Boldog nevnapot nekem:D
  • csillagkúll: csak nem Ferenc vagy? (2010.12.03. 08:25) Boldog nevnapot nekem:D
  • Nina Skye: @Bobolysza!: nemsokara bor is lesz, bar csak par szaz liter, tokolaj mindig van (2010.11.29. 11:55) Nekrolog...
  • -bobolysza-: @Nina Skye: almabor és tökmagolaj a kánaán! kész befosás ha küldöd a címet, azonnal megyek és ... (2010.11.16. 21:15) Nekrolog...
  • Nina Skye: @Zweistein!: ezzel is , es massal is, de nagyreszt alma es ez, hatalmas gyumolcsos vesz korul, sze... (2010.11.16. 19:16) Nekrolog...
  • -bobolysza-: @Nina Skye: gépészmérnök vagyok, csinálok masinát:-) egyébként tudom hogy megy ez, láttam az egy... (2010.11.16. 19:10) Nekrolog...
  • Nina Skye: @Zweistein!: hat a magjabol preselik , de kell hozza sajtolo, ha neked nincsen beszallithatod vala... (2010.11.16. 18:54) Nekrolog...
  • -bobolysza-: szal tik tökneveldét üzemeltettek? meg olajat préseltek? érdekelne a manőver, mifelénk nem nagyon ... (2010.11.16. 18:37) Nekrolog...
  • Utolsó 20

HTML

Yvettke babamesekönyve ekezetek nelkul mert csak

Arrol irok ugy es akkor amikor akarok, ekezettel vagy inkabb megsem- ha nem tetszik olvasd a subbat, vagy a latensbuzivagyok.hu-t,es igyal hozza shaket a mekibol.

Friss topikok

  • deadlock: olyan, mintha aggódnál. (2011.05.03. 09:30) Ezt még ide.....emlékeztet valakire? :)
  • deadlock: simán. hajrá! (2011.04.19. 15:03) Csak tudnám....
  • Nina Skye: @LadyCarambole: szia Karcsika:) neked is kell? BUEK, hivtalak am nem irja kia szupermobilod? akko... (2011.01.03. 20:27) Boldog nevnapot nekem:D
  • Nina Skye: @Dreistein: nem kell sok hely hozza, de inkabb vedd meg -olcsobb es kevesebb fejfajas, mondjuk en ... (2010.12.11. 12:03) Nekrolog...
  • csillagkúll: @Nina Skye: hiányoztam ?pedig nem mentem sehová (2010.12.08. 11:33) Azt almodtam...

Linkblog

Cset

Szellem a palackban

2010.06.22. 09:53 | Yvettebabacool | 8 komment

 

 

 

 

Az vagyok, szellem. Egy olyan web2es vilagban, ahol gyakorlatilag nem is letezem es megis, nem vagyok ott es megis, a felbukkanasomat itt-ott mindenfele mendekkel, es mondakkal koritik, hogy minel izgalmasabb legyen a meselo. Neha alakot is valtok, azt mondjak, neha igy is van. Csak egy valamiben tevedsz kedves Barta Rooster (kepzelgo oreglany magat brillians nyomozonak kepzelo ismerosomet becezem igy, termeszetesen nem ez a neve),ugyanis a szellem te vagy, meghozza az eltevedt, nyughatatlan szellem, ugyanis neked helyed sincsen sehol. Azaz lenne, csak a w2-ben nincsen skizoid szellemeknek bentlakasos, emiatt a tobbieket is aggasztod mar, hisz atragad rajuk a te paranoid Skizolandban valo tevelygeseid es rogeszmeid lenyomata.Ne irogass hulye emaileket masoknak rolam. Ne gondolj oda sehova, nem vagyok ott.Itt vagyok. Ahol pedig latni velsz, onnan menekulj, hisz az nem en vagyok, ergo mas a te lupusod, nem en-olyasvalaki, akire nemis szamitasz.

En a palackomban maradnek egyenlore.

Te is maradj a negyszogletu kerek erdodben kedves Barta Rooster.

A bejegyzés trackback címe:

https://yvettemese.blog.hu/api/trackback/id/tr732100290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.06.22. 12:07:59

erről inkább nem mondanék semmit hisz itt lent a verem mélyén hideg van és nyirkosság csak a sűrű féreg rágások hangja borzaszt és az hogy aranyló tudatom még mindig pislákol nem hagy nyugodni

Yvettebabacool 2010.06.22. 12:26:24

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan: akkor ontsad magadbol a hisztit, es ordits mint egy sakal

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.06.22. 15:01:13

én nem ordítok mint egy sakál ahhoz én háziasított vagyok

Yvettebabacool 2010.06.22. 15:15:50

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan: tudom szivi, meselte az urad hogyan vinnyogsz, nagyokat kuncogtam rajta, mert elkepzeltem , hogy a ket elso fogad kozott osszeszoritott szajjal a levegot kipreselve szuszogod, hogy ujnye, hujj, hat ilyen isz van?

Johnny Favorite® 2010.06.22. 15:48:08

te most így üldözve vagyol?...vagy mi a picsa.
vagy a blog tematikájába passzol egy kis Patricia Highsmith-es vonalvezetés?..na maj még benézek..a burgonya meg nyilván el volt fagyva a kRémlevesbe...azzé lett ződ.
további szép napot köszönöm a személyes válaszokat...a blog jó csak nem értem..mer nem

Yvettebabacool 2010.06.22. 15:58:34

@Johnny Favorite®: nem vagyok Johnny, s megis furanak tartom, hogy igy fenntartom a kozonsegem- aki nem is az en rajongoi es pompomlany taboromba tartozik-erdeklodeset.
Ugyan mar, hisz tudjuk mindketten hogy ebben a sztoriban nem en vagyok az elmeroggyant.

Viszont nagyon tetszett a P Highsmith-es vonal, a Ripley semara priman raillesztheto kis tortenetek suhantak at az agyamon!

A blogot nem ertheted,de ez nem a te defektusod, hanem az en szukmarkusagom hozadeka.

Termeszetesen maj`lösz bundikenyer is ovistejava`, mindez retrosan talalva. Maj`.

Johnny Favorite® 2010.06.22. 16:37:06

én nem tudom mi a 'sztori' már akkor se értettem..meg nem is érdekölt..na egyébként jól vagy mármint egész seggileg meg minden?remélem..na hali..maj még benézek

Yvettebabacool 2010.06.22. 16:55:02

@Johnny Favorite®: mindig megmosolyogtatsz, ha beloksz egy felvallrol ilyen: amugy sem erdekelt bufit:)-komolyan.
Amugy koszi, jol, most mar geyben, minden szinten, asszem vege az egyeves amokfutasnak, es osszekapartam magam testileg-lelkileg. A seggem meg igencsak egyre jobban:)

a sztorit en sem ertettem, eloszor, most meg mar nem fektetek bele energiat, hogy tovabb gongyoljem, meghagyom azt a kis koncot a regi eletembol masoknak, hadd eljek, hamar nekik nincs.Tudod, a Floki fele rongy.

Remelem te detto..
süti beállítások módosítása