Utolsó kommentek

  • deadlock: olyan, mintha aggódnál. (2011.05.03. 09:30) Ezt még ide.....emlékeztet valakire? :)
  • Müller őrmester: Én a Patásban nem látok semmilyen diktátori hajlamot. Csak úgy mondom. (2011.04.30. 08:32) Ezt még ide.....emlékeztet valakire? :)
  • deadlock: simán. hajrá! (2011.04.19. 15:03) Csak tudnám....
  • Nina Skye: @LadyCarambole: szia Karcsika:) neked is kell? BUEK, hivtalak am nem irja kia szupermobilod? akko... (2011.01.03. 20:27) Boldog nevnapot nekem:D
  • LadyCarambole: Vaztakurva, anyu irigy mája vagyok, de azért mostanság ne vedd fel! :)) (2011.01.03. 20:12) Boldog nevnapot nekem:D
  • Nina Skye: @Dreistein: nem kell sok hely hozza, de inkabb vedd meg -olcsobb es kevesebb fejfajas, mondjuk en ... (2010.12.11. 12:03) Nekrolog...
  • Dreistein: @Nina Skye: eccer majd ráutaló magatartást fogok tanúsítani, miszerint érdekelne a tökmagolaj rec... (2010.12.10. 20:39) Nekrolog...
  • csillagkúll: @Nina Skye: hiányoztam ?pedig nem mentem sehová (2010.12.08. 11:33) Azt almodtam...
  • Nina Skye: @zsanett- a csillagkútról: hianyoztal :D (2010.12.07. 15:10) Azt almodtam...
  • csillagkúll: az uram nem egy álomfejtő de abban bizonyos hogy te szeretsz dulakodni és herótod van a kopasz far... (2010.12.07. 12:29) Azt almodtam...
  • Nina Skye: @zsanett- a csillagkútról: nem jarok miniben, az olyan prolis (2010.12.06. 07:29) Boldog nevnapot nekem:D
  • csillagkúll: @Nina Skye: tök csúcs látvány lehetsz főleg a miniben nyomod (2010.12.03. 11:34) Boldog nevnapot nekem:D
  • Nina Skye: @zsanett- a csillagkútról: de , es 14 centis sarkakon billegek:D (2010.12.03. 09:06) Boldog nevnapot nekem:D
  • csillagkúll: csak nem Ferenc vagy? (2010.12.03. 08:25) Boldog nevnapot nekem:D
  • Nina Skye: @Bobolysza!: nemsokara bor is lesz, bar csak par szaz liter, tokolaj mindig van (2010.11.29. 11:55) Nekrolog...
  • -bobolysza-: @Nina Skye: almabor és tökmagolaj a kánaán! kész befosás ha küldöd a címet, azonnal megyek és ... (2010.11.16. 21:15) Nekrolog...
  • Nina Skye: @Zweistein!: ezzel is , es massal is, de nagyreszt alma es ez, hatalmas gyumolcsos vesz korul, sze... (2010.11.16. 19:16) Nekrolog...
  • -bobolysza-: @Nina Skye: gépészmérnök vagyok, csinálok masinát:-) egyébként tudom hogy megy ez, láttam az egy... (2010.11.16. 19:10) Nekrolog...
  • Nina Skye: @Zweistein!: hat a magjabol preselik , de kell hozza sajtolo, ha neked nincsen beszallithatod vala... (2010.11.16. 18:54) Nekrolog...
  • -bobolysza-: szal tik tökneveldét üzemeltettek? meg olajat préseltek? érdekelne a manőver, mifelénk nem nagyon ... (2010.11.16. 18:37) Nekrolog...
  • Utolsó 20

HTML

Yvettke babamesekönyve ekezetek nelkul mert csak

Arrol irok ugy es akkor amikor akarok, ekezettel vagy inkabb megsem- ha nem tetszik olvasd a subbat, vagy a latensbuzivagyok.hu-t,es igyal hozza shaket a mekibol.

Friss topikok

  • deadlock: olyan, mintha aggódnál. (2011.05.03. 09:30) Ezt még ide.....emlékeztet valakire? :)
  • deadlock: simán. hajrá! (2011.04.19. 15:03) Csak tudnám....
  • Nina Skye: @LadyCarambole: szia Karcsika:) neked is kell? BUEK, hivtalak am nem irja kia szupermobilod? akko... (2011.01.03. 20:27) Boldog nevnapot nekem:D
  • Nina Skye: @Dreistein: nem kell sok hely hozza, de inkabb vedd meg -olcsobb es kevesebb fejfajas, mondjuk en ... (2010.12.11. 12:03) Nekrolog...
  • csillagkúll: @Nina Skye: hiányoztam ?pedig nem mentem sehová (2010.12.08. 11:33) Azt almodtam...

Linkblog

Cset

Hidegzuhany

2010.07.28. 18:45 | Yvettebabacool | 27 komment

Napok ota gondolkozom egy almomon, es nem hagy nyugodni.

Alapvetoen mar a teny, hogy almodok, az is fura, ugyanis marha melyen alszom, allitolag neha felrohogok -ergo valoszinuleg almodok valamirol.

Egy baratnommel talalkozom, akivel egy ideje nem tartom a kapcsolatot , mert ugy erzem becsapott, mikozben en is becsaptam. Becsaptam azzal, hogy feltetlen baratsagot hitettem el vele, holott allando fenntartasaimmal kuszkodve allandoan a hatam moge nezve paranoiasan csak a hibakat kerestem benne, es azt, hogy egyszer tuti lebukik , es kiderul, hogy csak csapdaba akar csalni vagy igy -vagy ugy. Pedig eloszor magamban kellett volna, aztan benne.

Mindegy, hianyzik. Nagyon.

Talan tulmagyaraztunk dolgokat, amiknek semmi jelentosege nem volt, es olyan dolgoknak viszont nem tulajdonitottunk, es hittunk masoknak, aminek viszont nem csekely. Ha jobban odafigyelek, es hallgatok ra, talan meg most is beszelunk.

Talan bocsanatot kell kernem.

Talan akkor nem almodok vele tobbet.

A bejegyzés trackback címe:

https://yvettemese.blog.hu/api/trackback/id/tr322183097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.07.29. 09:57:54

az uramnak tök jó mert ő az álmában megoldja a problémákat vagyis azon megérzések alapján cselekszik és átgondolva teljesen logikátlan sorozatok és mégis ha összeáll a kép az ember pofája leszakad milyen egyszerűen lehet kezelni

ja ezáltal sokszor felébred ami egy ilyen agyas embernél elhanyagolható mellékhatás

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.07.29. 13:49:42

@Yvettebabacool: ha te ettől a kommentől okos lettél :))

Johnny Favorite® 2010.07.29. 15:32:26

Én csak pináról álmodok....akkor most egy pinától kérjek bocsánatot?

Johnny Favorite® 2010.07.29. 17:45:15

Most miért mondod eztet....?

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.07.29. 18:36:14

Természetesen barátnő általi poszt elolvasásában reménykedés! (Én ezt álmodtam, hogy nem ismerem, de látom, hogy olvassa. Aztán amikor a pénteki Subba Szív iWiw válogatásra kattintott volna, hörögve felébredtem, és egy lisztérzékeny törpe feküdt mellettem bohócnak öltözve. Kérlek, segíts!)

Yvettebabacool 2010.07.30. 07:53:03

@Johnny Favorite®: nem tudom, hogy van-e erre jo valaszom Johnny
biztosan felreertettem valamit, meg tudod , hogy neha leszall a ver az agyambol, ilyenkor mellebeszelek

Yvettebabacool 2010.07.30. 07:58:22

@nosferato: talan igen, talan csak le akartam irni

a torped az dagi liszterzekeny, vagy csontsovany?
es a merete az limbohinto ala kenyelmesen befero, vagy sorozes kozben vallratamaszkodhatos konfekciomeret?

nem mindegy, az alomfejtes innen indul!

* kuldj egy sms-t liszttorpe szoval (nagy es kisbetu mindegy)az alabb megadott szamra, s majd elkuldjuk szemelyes kododat, amit ha visszakuldesz akkor meginbt kuldunk egy kodot, amit visszakuldesz, s majd meglatjuk mi lesz

az sms dija 15000 ft+Afa/ KARAKTER-lemondasi lehetoseg nincs!

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.07.31. 00:35:57

@Yvettebabacool: kölcsön akarod kérni a törpémet, hogy ennyire érdeklődsz? Libóhintó-szerelő volt, úgyhogy versenyen lehet indítani. A világ legmagasabb törpéje, úgyhogy Hajdú Péter személyijével be szoktuk tudni nevezni rendes felnőtt limbóra. Sorra hozza el a serlegeket, és emellett az egyetlen ismerősöm, aki kúrt már Smartban.

A törpe viszont nem az álomban volt, csak a barátnőd, meg a Subba.

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.07.31. 00:46:41

@nosferato: A nyolcadik törpét mondod, aki megkúrta Hókefélkét és ezért kimaradt a szereplőválogatásból? Mert az kamuzik állandóan. A Smartot is csak kitalálta, mert az az igazság, hogy csak a feje volt ben n a csajnak a gépben, mivel a tecsóban manapság nem adnak ingyen zacskót. Kreatív, na. Bassza meg a ló.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.07.31. 00:57:22

a szatyor remélem, nem azért kellett, mert nem szép a lány, hanem a fulladás végett. bár a smartot elég nehéz úgy rácsukni, hogy levegőt ne kapjon, viszont ne essen komoly baja. egy talány ez, kérlek, egy talány.

Yvettebabacool 2010.07.31. 01:17:25

baromarcok, alkoholban fetrengek egy ominozus orgazmus utan

szal kuss

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.07.31. 08:18:48

pfujj, de könnyen megutáltatod magad :D hirtelen nekem úgy volt meg, hogy az ominózus = "egy bizonyos, korábban említett emlékezetes", de nem, lehet határozatlan, és ez gyönyörű a meghatározásban:

kellemetlenül emlékezetes

Ennyi bazmeg! és MÁR nem irigyellek! vagy.... ááá, de.

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.07.31. 08:33:59

Kombinálgatok orgazmust piával, piát üveggel, üveget orgazmussal. Így még a fetrengek is belefér, bár utoljára én is a szeszben fetrengtem, amikor a Török haverommal összehánytuk egymást és elaludtunk az ajtó előtt meghitt, bajtársias ölelésben. Mivel pont az asszony ébresztett hajnali tíz órakor, az orgazmus emlékezetes maradt. legalábbis rémlik, hogy valaha volt olyanom - tőle. Azt is mondta, hogy ezek után basszuk meg egymást. Igazán nem értem, miért féltékeny arra az ártalmatlan rumra.

Yvettebabacool 2010.07.31. 13:03:52

@kakaósbögre: dehogy bogre egy allat aki uveggel csinaljameg magat.

dr.kakaósbögre 2010.07.31. 19:48:51

@Yvettebabacool: ilyet akkor se mondj ha hatan bíztatnak.
poénnak szántam.nem jött be.

SEMTEX 2010.08.01. 00:54:03

@Yvettebabacool:

sávot bővítesz a kölöknek?
halljuk hát üveg/organikus anyagok pró és kontra.)not
remélem jól vagy.

Yvettebabacool 2010.08.01. 11:44:20

@SEMTEX: jol, tegnap kicsit nem jol, de ma jol.

dr.kakaósbögre 2010.08.01. 20:18:05

én meg soha sem jól.de ez nem érdekel senkit..

SEMTEX 2010.08.01. 22:58:47

@Yvettebabacool:

kapiszo..
ez örvendetes

@kakaósbögre

egy szóbeli gesztus talán nem csontoz ki..
szebbet-jobbat..!
én- is- folyvást nyűglődök de már leszarom,kezdek belefáradni,bár a mai napom egész nyelhető volt kicsit tutujgattam magam egy corvett volánja mögött hála egy Jóarc ismerősnek... megesett a szíve a búvalbaszott fejemen:D

dr.kakaósbögre 2010.08.02. 11:58:11

@SEMTEX:
látos,tegnap nekem csak egy Mercury Topaz jutott...(

Yvettebabacool 2010.08.02. 12:17:36

@nosferato: ne Subbazz szivi,mert tenyleg igazad lesz, es azt mondjak a vegen , hogy en irom azt is...

SEMTEX 2010.08.02. 23:21:10

@kakaósbögre:

nem engedtek sokáig élvezkedni néhány kör a szalon parkolójában-ezzel hamar agyoncsapva a gyereknapot,esély nem volt rá hogy kihajtsam a szentem..((
mindha a kedvenc gyerekkori lendkerekes tütümet, mellesleg ami majdnem leszakította fülem.mindegy- tépték volna ki a kezemből önfeled tili-tolizás közben mikor kisimítottam a vényolcastünci ékágéját...

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.08.03. 08:21:21

a nagyteljesítményű és hangos gépjárművek megülése mintha a pár száz éve divatos SÁRKÁNY illetve szörny legyőzési ösztönt és képességet prezentálná, vagy kardfogú tigris simogatni tudás, oroszlánszelidítés. nem tudom, a puskával ablakból motorosokra lövöldözés milyen ösztön, de nekem az feküdne nagyon.

a vicc megvan az oroszlánszelidítőről? beteszi a farkát az oroszlán szájába, kicsit vár, óriásit basz az oroszlán fejére, az meg se rezdül. farkát ki, elteszi.
- Ha ezt bárki meg meri csinálni a közönségből, annak 100 dollár üti a markát!
Egy néni jelentkezik:
- Én megpróbálnám, de ha kérhetem, ne tessék akkorát ütni a fejemre.

Na mindegy, erről ez jutott eszembe, meg az, amikor a sportkocsis kompenzátor megáll egy caterpillaros melós mellett, aki TÉNYLEG egy szörnyet kezel, mondjuk modora és stílusa, beszédkészsége és finomsága valószínűleg nincs, de le tud bontani egy házat, ami királykisasszony-hódítás szempontjából az 1300-as évek környékén akár érdekes is lehetett volna :) én 1994-ben egy Mercuryn gyakoroltam vezetni a ház körüli parkolóban hetekig.

SEMTEX 2010.08.03. 16:38:59

nem minden buzi meleg és nem minden meleg buzi!élet-halál egyirányú interakciója.hehe
a gűzüke is kanárisárga talmi lémborgyinivel sukárkodott egy időben,aztán hol van ő szellemben egy "művelt" emberhez..
süti beállítások módosítása